[U8800Pro] Gamyklinis ICS + CWM ZIP

Atsakyti

silenas
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: 12 Rgs 2011, 13:38
Suteikė padėkų: 0
Gavo padėkų: 0

Re: [U8800Pro] Gamyklinis ICS + CWM ZIP

#871

Standartinė silenas » 13 Rgs 2012, 13:58

na, kad jau visi toki offtopic'a uzkure, tai ir as pasidalinsiu.
buvau savo aparata i mttc nuneses pries kokias tris savaites (GPS nebeveike), irgi buvo nusiunte i vengrija, pakeite pagrindine plokste (naujas IMEI), grazino pries savaite.nu ir ka? pasitikrinau neatidziai, ar nustato pozicija maps'uose, atrode, kad viskas gerai, bet kai realiai prireike pries pora dienu GPS'o, supratau, kad ne velnio jis vistiek neveikia, tiesiog pakiso su nustatymu, kad pozicija, pagal tinkla nustatinetu, o varnele nuo "Location & Security settings" -> "Use wireless networks" nuemus, vis tiek nenustato pozicijos ir GPS realiai neveikia. Kas cia isvis su U8800Pro nutiko, kad tiek daug zmoniu parejo GPS. as pvz su savo aparatu nieko advanced isvis nesu dares, nei ROM perrasinejes, nei jokiu image ar kt sisteminiu failu nekeites..

bronxitas, kuo remiantis manai, kad 4 savaites yra riba, po kurios gali reikalauti akto? ir kuo remiantis manai, kad po trecio gedimo gali prasyti akto?

siaip kiek zinau, jei telefonas nepataisomas, tai galima reikalauti pinigu/naujo telefono. ar naujo IMEI kodo gavimas (naujos plokstes) nereiskia, kad tai jau kaip ir naujas aparatas (senas buvo nepataisomas). tai kas ,kad jie korpusa sena uzdeda? patys mttc prisijungus raso "laukia keitimo", po to: "Keiciamos prekes pavadinimas". Tai jei tai galima laikyti kitu aparatu, iskart gal turime teise prasyti akto, o ne aparato su pakeista plokste? jei as perpus suluzusi dvirati garantiniam nunesciau, jie man turetu araba duoti nauja dvirati/arba pinigus/arba kita dvirati uz tokia ar didesne kaina. juk negaletu duoti naujo dviracio, uzdeti senas padangas ir laikyti tai senu pataisytu dviraciu. kaip dviraciai irgi turi savo unikalu identifikavimo numeri,taip ir telefone turi buti riba, nuo kada jis laikomas nauju. ar siuo atveju analogiskai (kai pasikeicia IMEI) negalima laikyti, kad tai naujas aparatas ir prasyti akto? ka manote?



Vartotojo avataras

Temos autorius
bronxitas
CEO
Pranešimai: 14012
Užsiregistravo: 02 Bal 2011, 19:37
Įrenginys: Xiaomi Mi Max
Miestas: Širvintos, Vilnius
Suteikė padėkų: 122
Gavo padėkų: 359
Kontaktai:

#872

Standartinė bronxitas » 13 Rgs 2012, 14:11

bronxitas, kuo remiantis manai, kad 4 savaites yra riba, po kurios gali reikalauti akto? ir kuo remiantis manai, kad po trecio gedimo gali prasyti akto?
šita vieta nesiremiu, bet nemaisto prekių keitimo įstatyme yra parašyta, kad įrenginys turi būti suremontuotas per protingą periodą. tai vat tas protingas periodas (gal vartotojų inspekcija taip yra nutarusi, nes gi ten žmonės kreipiasi), kad yra 28d.
siaip kiek zinau, jei telefonas nepataisomas, tai galima reikalauti pinigu/naujo telefono. ar naujo IMEI kodo gavimas (naujos plokstes) nereiskia, kad tai jau kaip ir naujas aparatas (senas buvo nepataisomas). tai kas ,kad jie korpusa sena uzdeda? patys mttc prisijungus raso "laukia keitimo", po to: "Keiciamos prekes pavadinimas". Tai jei tai galima laikyti kitu aparatu, iskart gal turime teise prasyti akto, o ne aparato su pakeista plokste? jei as perpus suluzusi dvirati garantiniam nunesciau, jie man turetu araba duoti nauja dvirati/arba pinigus/arba kita dvirati uz tokia ar didesne kaina. juk negaletu duoti naujo dviracio, uzdeti senas padangas ir laikyti tai senu pataisytu dviraciu. kaip dviraciai irgi turi savo unikalu identifikavimo numeri,taip ir telefone turi buti riba, nuo kada jis laikomas nauju. ar siuo atveju analogiskai (kai pasikeicia IMEI) negalima laikyti, kad tai naujas aparatas ir prasyti akto? ka manote?
o vat čia įdomesnė vieta (reikia pasigooglinti nelabai prisimenu mintinai). Yra kokis tai punktas kur pabrėžiama, kad jei keičiama "esminė įrenginio detalė", tai (va kastada nebeprisimenu, bet rodos galima reikalauti pinigų gražinimo/keitimo kitu). Dabar nelabai laiko turiu užsiimti paieškom, jei ką rasi duok žinot į skype ar į prv.
P.S. Esminė detalė -> mamka tai faktas.

RADAU!

http://www.vvtat.lt/index.php?2849711300" onclick="window.open(this.href);return false;

patiko paskutinis sakinukas ;) ir manau, kad ragelis yra "Techniškai sudėtingos ir brangios prekės atžvilgiu jos keitimas ar sutarties nutraukimas ir sumokėtų pinigų grąžinimas vertintinas kaip pagrįstas tuo atveju, jei jos kokybei keliami reikalavimai buvo pažeisti iš esmės.". Manau ragelis yra techniškai sudėtinga prekė, taip pat brangi (kokia minimali alga Lietuvoje? Palyginam su ragelio kaina 689Lt ;) ), kokybei keliami reikalavimai, nu pas mane net neįsijungė :) (šiaip viskas OK, ragelis džiugina, faina naudotis, bet neįsijungia :D ).

A va šita vieta nelabai patiko.... nu bet ką dabar:
http://www.vvtat.lt/index.php?1720914506" onclick="window.open(this.href);return false;

na ir finalui:

http://www.teisesforumas.lt/index.php/v ... eises.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pasidomėjau, ką daryti, jeigu naujas nusipirktas kompiuteris, spausdintuvas, faksas, mobilusis telefonas yra nekokybiški, neveikia kokios nors jo funkcijos. Kas tokiu atveju privalo pašalinti jo gedimus? Kęstutis Stirbys teigė: „Įsigijęs nekokybišką prekę pirkėjas turi kreiptis į pardavėją ir savo pasirinkimu reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę arba atitinkamai sumažinti kainą, arba grąžinti prekę pardavėjui ir reikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.“ O jeigu suabejojote pardavėjo sprendimu, pasak Kęstučio Stirbio, daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėse nustatyta, kad, kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per tris darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui. Jeigu pardavėjas nevykdo šių reikalavimų, pirkėjas dėl prekių kokybės įvertinimo gali kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas, apie tai pranešti pardavėjui. Taigi nereikia skubėti vykdyti pardavėjo ar taisyklos norų. Pasidomėjau, kas atsako ir turi gedimą taisyti, jeigu kompiuterio programinė įranga neveikia? Pardavusi ją įmonė ar žmogus ją pirkęs ir pats instaliavęs? Pasirodo, už bet kokios prekės kokybę atsako ir garantijas teikia pardavėjas.
kaip ir minėjau... servyzui nusispjaut ant klykavimų, reikia eiti pas pardavėją. bet bėda ne bėda :) kas viską perskaitė manau žinos kur eiti, ko reikalauti ir esant kažkokiems neaiškumams kur kreiptis.

Dedu į bendrą forumo DUK.


Nemėgstu asmeninių žinučių! Galbūt perskaitysiu, bet didelė tikimybė, kad neatrašysiu. Savo klausimus uždavinėkite tam skirtose temose.
Vertimas į lietuvių kalbą
Xiaomi Mi Max + Nvidia Shield Gaming Edition + Dell Chromebook 3189


silenas
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: 12 Rgs 2011, 13:38
Suteikė padėkų: 0
Gavo padėkų: 0

#873

Standartinė silenas » 14 Rgs 2012, 00:54

Ačiū labai, kad papostinai, ką radai. Kaip tik prisėdau pasiieškoti info ir še tau, viskas jau ant lėkštutės. na ką. pabandyti verta, pranešiu, kaip seksis/nesiseks..



Vartotojo avataras

donce17
Pranešimai: 115
Užsiregistravo: 21 Vas 2011, 19:09
Suteikė padėkų: 0
Gavo padėkų: 0

#874

Standartinė donce17 » 14 Rgs 2012, 12:24

bronxitas rašė:
O jeigu suabejojote pardavėjo sprendimu, pasak Kęstučio Stirbio, daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėse nustatyta, kad, kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per tris darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui. Jeigu pardavėjas nevykdo šių reikalavimų, pirkėjas dėl prekių kokybės įvertinimo gali kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas, apie tai pranešti pardavėjui.
čia pats geriausias argumentas, jeigu esi teisus ir pardavėjas nenori kažko priimt/pakeist, užtenka jiems vien pasakyt, kad šitą žinai ir kaip mat apsiverčia 180 laipsnių :)

silenas rašė: siaip kiek zinau, jei telefonas nepataisomas, tai galima reikalauti pinigu/naujo telefono. ar naujo IMEI kodo gavimas (naujos plokstes) nereiskia, kad tai jau kaip ir naujas aparatas (senas buvo nepataisomas). tai kas ,kad jie korpusa sena uzdeda? patys mttc prisijungus raso "laukia keitimo", po to: "Keiciamos prekes pavadinimas". Tai jei tai galima laikyti kitu aparatu, iskart gal turime teise prasyti akto, o ne aparato su pakeista plokste? jei as perpus suluzusi dvirati garantiniam nunesciau, jie man turetu araba duoti nauja dvirati/arba pinigus/arba kita dvirati uz tokia ar didesne kaina. juk negaletu duoti naujo dviracio, uzdeti senas padangas ir laikyti tai senu pataisytu dviraciu. kaip dviraciai irgi turi savo unikalu identifikavimo numeri,taip ir telefone turi buti riba, nuo kada jis laikomas nauju. ar siuo atveju analogiskai (kai pasikeicia IMEI) negalima laikyti, kad tai naujas aparatas ir prasyti akto? ka manote?
yra tokia institucija kaip " Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba" tad jeigu kažkas, kažkur neaišku labai pasiūlyčiau ten kreiptis, kiek teko susidurt, ten nerealus žmones dirba, viska kas neaišku paaiškina.


Nokia, Nokia, Nokia > ZTE blade > Samsung galaxy SIII

Vartotojo avataras

Temos autorius
bronxitas
CEO
Pranešimai: 14012
Užsiregistravo: 02 Bal 2011, 19:37
Įrenginys: Xiaomi Mi Max
Miestas: Širvintos, Vilnius
Suteikė padėkų: 122
Gavo padėkų: 359
Kontaktai:

#875

Standartinė bronxitas » 14 Rgs 2012, 13:48

tai va va :) aš anksčiau buvau anoje barikadų pusėje :)


Nemėgstu asmeninių žinučių! Galbūt perskaitysiu, bet didelė tikimybė, kad neatrašysiu. Savo klausimus uždavinėkite tam skirtose temose.
Vertimas į lietuvių kalbą
Xiaomi Mi Max + Nvidia Shield Gaming Edition + Dell Chromebook 3189


Sxiperio
Pranešimai: 63
Užsiregistravo: 25 Spa 2011, 17:36
Suteikė padėkų: 0
Gavo padėkų: 0

#876

Standartinė Sxiperio » 14 Rgs 2012, 18:14

Gal ką nors girdėjot, kada gi išeis galutinis šios versijos paketas?



Vartotojo avataras

Temos autorius
bronxitas
CEO
Pranešimai: 14012
Užsiregistravo: 02 Bal 2011, 19:37
Įrenginys: Xiaomi Mi Max
Miestas: Širvintos, Vilnius
Suteikė padėkų: 122
Gavo padėkų: 359
Kontaktai:

#877

Standartinė bronxitas » 14 Rgs 2012, 20:04

Galutinis? :))) manau negreitai :)

Sent from my ragelis


Nemėgstu asmeninių žinučių! Galbūt perskaitysiu, bet didelė tikimybė, kad neatrašysiu. Savo klausimus uždavinėkite tam skirtose temose.
Vertimas į lietuvių kalbą
Xiaomi Mi Max + Nvidia Shield Gaming Edition + Dell Chromebook 3189


Svecias117
Pranešimai: 1128
Užsiregistravo: 10 Bal 2012, 20:59
Įrenginys: Sony Xperia Z2 D6503
Suteikė padėkų: 36
Gavo padėkų: 47
Kontaktai:

#878

Standartinė Svecias117 » 23 Rgs 2012, 23:53

bronxitas rašė:kas išbandys?
geno lyg ir sutvėrė pink screen unlockerį, bet man panašiau į pink screen failų pakeitimą iš paskutinės mano cwm versijos, nors negali žinot.
artimiausiu metu pačiam pabandyt šito būdo nesigaus. gali būt, kad ir iš vis nebesigaus prikišt nagų prie u8800pro ;) migruoju....

http://forum.xda-developers.com/showthr ... p=27965265" onclick="window.open(this.href);return false;

Sent from not my ragelis
Na viskas kaip ir viekia :)




Svecias117
Pranešimai: 1128
Užsiregistravo: 10 Bal 2012, 20:59
Įrenginys: Sony Xperia Z2 D6503
Suteikė padėkų: 36
Gavo padėkų: 47
Kontaktai:

#879

Standartinė Svecias117 » 26 Rgs 2012, 09:01

pauliuxxx rašė:nepastebetos naujoves siame rome:
volume down + power padaro screenshota.
skambucio metu spaudziam menu mygtuka, pasirenkam record ir telefonas irasys jusu pokalbi.
Kad ir kaip bandau, bet man niekaip jis nepadaro screenshot'o



Vartotojo avataras

Temos autorius
bronxitas
CEO
Pranešimai: 14012
Užsiregistravo: 02 Bal 2011, 19:37
Įrenginys: Xiaomi Mi Max
Miestas: Širvintos, Vilnius
Suteikė padėkų: 122
Gavo padėkų: 359
Kontaktai:

#880

Standartinė bronxitas » 26 Rgs 2012, 09:16

Man gal iš penkto karto pavyko, yvl irgi pasikankino kol pagaliau gavosi :)

Sent from my ragelis


Nemėgstu asmeninių žinučių! Galbūt perskaitysiu, bet didelė tikimybė, kad neatrašysiu. Savo klausimus uždavinėkite tam skirtose temose.
Vertimas į lietuvių kalbą
Xiaomi Mi Max + Nvidia Shield Gaming Edition + Dell Chromebook 3189

Atsakyti

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių