Žaidimo Need For Speed: No Limits apžvalga

maxresdefault

Kaip sakoma, kad viskas kartojasi, taip ir čia – praėjus dešimčiai metų vėl tapo populiarus žaidimas su gausiais tiuningo elementais, gatvių lenktynėmis, naktiniais pasivažinėjimais. Sezoną atidarė Need For Speed: No Limits, išėjusi metų pradžioje, kuri pratęsė legendinio NFS Underground seriją. Šoninis slydimas čia įgyvendintas aukščiausiame lygyje ir jis taip įtraukia, kad žaidimo eigoje būna situacijų kai daugiau nei pusę trasos pavyksta vien DRIFT’inti taip užpildant N.O.S. sistemą.

Kaip žaidžiasi?

„Gazas dugnas“ kaip visuose šio tipo žaidimuose, tačiau šiame jums nereikės nei spausti akceleratoriaus, nei stabdžio pedalo. Tiesiog stengtis nedaužant sienų ar užtvarų vairuoti siauromis gatvelėmis, stengtis išsisukti nuo miesto automobilių bei laiku įjungti N.O.S. sistemą.

Kas antrame važiavime turėsite lenktyniauti su trimis, keturiais oponentais, kas trečiame – prisidės dar ir policijos automobiliai su savo sirenomis bei švyturėliais. Tačiau šiose lenktynėse pagrindinis jūsų konkurentas tai… JŪS! Jei važiuosite išvengdami trankymosi į stulpus, sienas, kitus automobilius ar kelio užtvarus, laimėjimas jūsų kišenėje. Kitaip sakant – sunku nelaimėti.

Tiesa, tai aktualu tik „Underground“ lenktynėse. Need For Speed: No Limits dar turi „Car Series“ lenktynes, kurios orientuotos į vieno automobilio galios kėlimą, nes tik tuomet galėsite įveikti paskutinį oponentą.

Kas mėgsta ir dažnai žaidžia lenktynių žaidimus žino, kad pagrindinis darbas yra ne trasoje, o garaže. Būtent ten reikia nupirkti naują variklį, pakabą, padangas, pakeisti greičių dėžę ir dar galybę įvairių patobulinimų. NFS: No Limits ši taisyklė pritaikyta iš pagrindų – visi automobiliai turi savo nustatytą reitingą, kuris apibrėžiamas ne tik automobilio klase, bet ir įvairiausių dalių patobulinimų rinkiniu. Kai kuriais atvejais, nepasiekus nustatyto reitingo, tiesiog nebus leidžiama lenktyniauti kitoje trasoje. Teks iš peties tobulinti automobilį, bet čia pasitinka įdomybės, dalių nusipirkti negalima (neskaitant juodojo turgelio „Black Market“).

Detales gausite atsitiktinai, arba po pergalės arba dėžėse. Dėžės būna paprastos arba auksinės, jų atidarymo kaina tikrai juntama. Labai dažnai jos duoda įvairaus šlamšto, kuris visai nereikalingas. Kitas reikalas dėl naujų automobilių. Jų tiesiog nusipirkti negalima – reikia surinkti krūvą brėžinių „Car Blueprint“ ir tik tuomet jį gausite. Šiuos brėžinius vėlgi gausite atsitiktinai, daugiausia jų paberia „Car Series“ lenktynėse, arba galite atidarinėti dėžes ir tikėtis, kad ten jį rasite. Gavę automobiliuką nenustebkite jei vėl gausite brėžinius, jų pririnkus keliamas automobiliuko reitingas (pridedama žvaigždutė), tuomet galėsite įkomplektuoti ir aukštesnio lygio detales.

Automobilių tiuningavimo galimybės žaidime tikrai įspūdingos. Specialiame garaže galite iš paprastutės mašinytės padaryti tikrą monstrą su styrančiais spoileriais, karboniniu kapotu ar ant stogo pūpsančia oro paėmimo anga. Deja šie patobulinimai niekaip neatsispindi automobilio charakteristikose, tiesiog pačiam mielas akiai automobiliukas gaunasi arba galima pasipuikuoti prieš kitus.

Kad nepamirštumėte pažaisti kūrėjai sugalvojo specialiuosius renginius „Special Events“, kuriuose laimėję (nestebuklingai sunkiai) gausite kokį nors mandrą automobiliuką, pavyzdžiui Dodge Challenger SRT8 Snoop Dogg.

Screenshot_2015-10-23-06-03-57

Atkreipkite dėmesį į pasiekimus „Achievements“. Įvykdę dienos užduotis gausite reputacijos taškų (karūnų) ir aukso. Kam jų reikia? Ogi lenktyniaujant pasieksite tokias lenktynes, kuriose norint dalyvauti reikia turėti pakankamai aukštą reputaciją. Tad jei karūnomis nepradėsite rūpintis nuo pat pradžių, vėliau galite nemaloniai užstrigti.

Screenshot_2015-10-23-21-04-18

Dar apie varžymąsi su draugais… Na jis toks keistas… Pabandykite patys „Tournaments“ gal patiks Tiesa, ten irgi neblogų bonusų duoda, bet labai jau ilgai tęsiasi visas reikalas…

Need For Speed: No Limits oficialus video pristatymas

Išvados:

Žaidimukas tikrai šaunus ir įtraukiantis, atsitraukti galėsite nebent kai pasibaigs benzinas (taip, taip ir čia pridirbo) ir nebeturėsite už ką jo pasipildyti. Toks nostalgiškas žaidimas, primenantis NFS Underground laikus. Apie išbaigtumą kalbėt nesinori, nes matosi, kad vietomis turėtų dar pasitempti, bet tos mažytės klaidelės tikrai neatima džiugesio. Grafika žaidime super, tačiau norint ją pamatyti tokią, reikia turėti pakankamai galingą įrenginį, nes pats žaidimas, atsižvelgdamas į įrenginio parametrus, nustato kokią kokybę matysite žaidimo metu. Jei kūrėjas žaidime įsriegtų kelių žaidėjų režimą, prisijungus tame pačiame wifi tinkle keliems įrenginiams, tai būtų tikrai tobula.

Privalumai

  • Super grafika (žaidžiant su stipriu įrenginiu).
  • Itin smulkmeniškos tiuningavimo galimybės.
  • Pasiekimų sistema, kuri pamiršti žaidimo.

Minusai

  • Visas azartas išblėsta kai baigiasi kuras arba atsitrenkiam į reputacijos pakėlimo sieną (reputaciją reikia keltis iškart, tuomet bus gerai).
  • Žaidimas tinkle (Multiplayer). švelniai tariant, netobulas.
  • Per lengvas valdymas, kaip tikram lenktynių žaidimui (pvz. Real Racing 3).


Get it on Google Play

O kokie jūsų įspūdžiai pažaidus Need For Speed: No Limits?

3 thoughts to “Žaidimo Need For Speed: No Limits apžvalga”

  1. Need for Speed: NL – super žaidimas, beje, žymiojo „Real Racing 3“ artimas giminaitis ir net kažkuo labai panašus. Tiesa „No limits“ su realiu vairavimu turi mažai ką bendro, juk šiame žaidime net stabdžių nėra! Dar vienas trūkumas: lenktynės labai trumpos, dauguma trunka mažiau nei minutę. Todėl gaunasi taip: porą minučių tiunini automobilį, pusę minutės lauki, kol pasikraus trasa ir mažiau nei minutę važiuoji be limitų (stabdžių) :) Skonio reikalas, bet aš dėl šių dalykų vėl grįžau prie simuliatoriaus „Real Racing 3“.

  2. Su kokiu įrenginiu reikia tiek laukt kol pasikraus trasa? Pas mane maks. 10 sekundžių su Sony Xperia Z Ultra.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.